Kızlar selam, 20+2 haftalık hamileyim ve bu 2. Gebeliğim ama bebek hareketlerini hâlâ hissedemiyorum o yüzden endişe ediyorum biraz. Benim gibi olanlar var mı aranızda ? Detaylı ultrasonum salı günü beklesem mi yoksa kontrole gitsem mi arada kaldım. Fazla mı endişe ediyorum diye 🙃