ikinciprensimgeliyor Depresif_polyanna insallah agrin olmaz😊ben de ilk oldugmda bise yoktu hissetmedim ama ilerleyen saatlerde gece 2 gun suren ağrıdan uyuyamadım.herkesin bunyesi 1 degil
Seymasel68 Depresif_polyanna yaa sen yarın gorrr agrıdan ne olcnn tam bır hafta cektım yorganımı cekemedım ıkıncı dozu olmayı düşünmüyorum 🤷🏻♀️😂
Depresif_polyanna Kızlar bana hamilelik öncesinde de çok vuruldu bu iğneden. Az çok yaşayacaklarımı biliyorum biraz naz yaparım hem ne aserme var ne açlık var bari bu konuda biraz nazım olsun🤣
Depresif_polyanna 1prens1prenses o zamana Allah kerim bacım 😁😁 illa ağrıyacak diyosun yani. Ne kadar ömrüm kaldı doktor hanım 🤣
Elikkk Ben yaptırdım çok hafif bir sızlama oldu 2 gün ama inanın çok abartılcak bisi değildi geçti gitti şimdi ikinci dozu olcam bünyeden bünyeye değişiyor
1prens1prenses Depresif_polyanna valla ben kolumu hareket ettirememiştim su bile içemez hale geldim herkesin acı eşiği farklı demekki😄
Depresif_polyanna 1prens1prenses hamilelik nedeniyle göbek kalça neresi denk gelirse iğne vuruldum hep. Küçük emrahin anasına döndüm acıların kadını 🤣 belkide ondan ammaaann diyorum 😁