Yani benim bat 30 olabilir belki geçen ay 3 nde adet oldum genelde 2 3 geri alır olurum ama tuhaf şekilde kasıkta batma böyle midem değişik birde kabızlık oldu ama yumurtlama tahmini 15-17 arası diyor çok erken sanırım anlamadım ki ovülasyon yapmadım ama ben 12 sinde yumurtlamaya benzer akıntı gördüm öyle denedik kızımda böyle olmamıştı hiç 😅 kafam karıştı