mucizem2geliyor Kızlar 19+5′im bebeğimi hissetmiyorum 14-15 haftalıkken arada bir pıt pıt ediyordu şu an hiçbir şekilde hissetmiyorum acaba kilomdan mi kiloluyum bide sırt üstü yatmak zarar li mi
happybusey mucizem2geliyor kilodan hissetmiyo da olabilirsin belki çok emin değilim ama korkma canım benim normal yani
mysunshine1 mucizem2geliyor geçen hafta 10 haftalıkken bende günde anca 1 kere hissettim çoğu zamanını uyuyarak geçiriyor şu sıralar bebekler ama şimdi 20 haftalık olduk gümbür gümbür hareketleri, muhtemelen uyuyordur
HER-SEY-PAHALI-COK-PAHALI mucizem2geliyor zayıf olsan da hisetmeyebilirdin canım 22. Haftaya kadar normal🥰
aprilbaby mucizem2geliyor kilo etkiliyor bir de bu haftalarda düzenli olmuyormuş hareketleri çoğunlukla uyuyorlar ama uzun süre hissetmezseniz bir doktora görünün içiniz rahat eder
happybusey Canım sırt üstü yatma iyi değilmiş sola yat daha çok ayrıca korkma da ben 20. Haftanın neredeyse sonuna geldim daha yeni 2 pıt vurdu herkesin erken olmuyor
Havin49_ mucizem2geliyor sırt üstü zaten bi zam dan sonra istesen de kendin yatamıyorsun ama ilk gebelikse 14-15 te hissettiğin gaz olabilir çinkü ben bebeğimi 20 hafta sonrası hissetmiştim ama bu ikinci gebeliğim 16 dan beri hisediylruö
aysct Bende kasık bölgemdeyken hissediyordum pıt pıt 15. Haftalarda şimdi 19 haftalığım bebek yukarda muhtemelen hissetmiyorum benimde kilom var, hissetmeye başladınız mı