edannnnur gzzz1 adetiniz kaç gün geçti 5 ve üzeri bile tam pozitif sayılmıyor kimyasal oluyor genelde
greybrde gzzz1 6 gün gecikmeye daha fazla artmış olurdu canım adet yakın olduğu için 2 küsüre kadar çıkması normal.. bende çok yaşadım bu durumu
gzzz1 greybrde bende şuan yoktur diye düşünüyorum ama pazartesi emin olmak için bir daha gidicem netleşir o zaman