Benimde aynı şekilde geçti yemek yiyemez su bile içemezdim şimdi biraz hafifledi ama hâlâ sıkıntılar var tabi, şuan 14 haftalık olduk hâlâ bulantılar mide ekşimeleri koku hassasiyeti devam ediyor, bu haftalarda yavaş yavaş azalacağını düşünüyorum. İlaçlar bana hiç etki etmedi bu süreçte, bazen ekşi yada tatlı elma bazen muz ceviz midemi bastırıyordu onlarada bir müddet sonra mide alışınca onlarda etki etmedi. Bu süreç çok çok sabır gerektiriyor, Rabbim hepimize bu zamanları kolaylıkla atlatmayı nasip etsin