irmairma tetanoz aşınızı kendinizde takip edebilirsiniz bence :) ben zaten her sene vuruluyordum dışarıda özel sektörde çalıştığım için. Kan tahlili vs özel hastanede sürekli gittiğim için herşeyim zaten takip ediliyordu bugunde gittim ekstra hiçbirşey yapmadılar.