25 haftalık ken bebeğim 700 gramdı ve Doğum gerçekleşmeye başlamıştı yavaş yavaş suyum sızıyordu servikal uzunluğum çok düşmüş ve çocuk ağıZa gelmesine rağmen risk alıp doktor ameliyata aldı dikil atıldı 31 haftamdayım ve iğne kullanıyorum ama bebişimiZi kurtardık zor günler atlattıktan sonra 🙁 aynı durumu yaşayanlar varmı dikiş bir anda patlama Riski varmı sizce ? Bilgisi olanlar yazabilir mi