eokaraagac Kızlar nolur cevap verin 14 haftalık hamileyim, ailesel bi sıkıntım oldu ciddi anlamda stres yaşadım. Ve 2-3 gündür tüm hamilelik belirtilerim yok oldu kanamam durdu, göğüslerim eskisi gibi acımıyor, kasık ağrım yok acaba bebek iyi midir?
eokaraagac Kanamam vardı progestan kullansam bile gitmiyordu ama bu stres döneminde bitti acaba bebeğiöe bişi mi oldu düşüncesi sardı
Sunshinemay Bence içinizi ferah tutun ikinci trimester dönemine girmişsiniz. Aynı konu üzerinden bende geçenlerde sohbet açmıştım. Çok şükür doktora gittiğimde bir sorun olmadığını gördüm. Eminim sizin de öyledir.