busu1 bende ilkinde letu kullandım özelde yaptırmıştım. Bu defa devlette yaptırıyorum hocam GONALf başladı söyledim ilkinde letu diye oyüzden heralde. Yarında kontrolüm var bakalım en son 16mm di. Süreç çok yoruyor insanı. Sizin herhangi bi rahatsızlığınız varmıydı acaba? Biz %10luk dilimdeymişiz sebebi açıklanamayan