İnşallah sağlıklı kucağınıza alırsınız sezeryan için öncesinde ve sonrasında bol su içip sezeryan bittikten sonra da yürüyebilirsiniz dedikleri anda mümkün olduğunca dik yürümeniz önemli kambur yürürseniz dik yürüme süreniz biraz daha uzuyormuş ben sezeryan doğum yaptığımda öyle demişti sezeryanın iki çeşidi var spinal dedikleri belden iğne vurup belden aşağısını uyuşturuyorlar acı hissetmiyorsun ama karnında bir şeyler yaptıklarını hissediyorsun genel anestezi ile de komple uyutuyorlar epidural dedikleri de normal doğumda ağrıyı hissetmemek için yapılan bir iğne yine belden yapıyorlar bildiğim kadarıyla prenses doğum diyorlar İnşallah bebeğinizi ve sizin için sağlıklı olan neyse o şekilde doğum yaparsınız sağlıklı kucağınıza alırsınız