melike__41 eger gec yumurtladiysan muhtemelen gec adet olacaksindir, bazi ovulasyon testleri beta hcg hormonunu algılıyor o yuzden ilk yumurtlaman mi diye sordum eger daha önceden yumurtladiysan ve degerlendirdiysen su an pozitif olma ihtimali var ama yumurtlamadiysan bu dongudeki ilkse dediğim gibi en koyu 17. Gun duruyor ilişkinin üzerinden en erken 11 12 gun sonra silik pozitif görebilirsin