hazelkbsk Selamllarrr ben 52 kilo ile hamile kaldım ve şu an 22 haftalığız 56 kilo ile devam ediyorum sizce iyi midir sanki çok az aldım gibi geliyor bana
alt28 hazelkbsk ben 82 ile hamile kaldım 10 haftalıgım 79 kiloyum sanırım iştahım kapandı ama bence bebek sağlıklı olsun da kilomuzun önemi yok. Basta cok takmıstım diyet yapamadan kaldım diye ama nasip işte. Kilo alma hızıma göre diyetisyenle devam edeceğim.
minikcivciv89 57 kilo ile hamiel kaldım şuanda 60 kiloyum 21+1 benim fazla almamam lazım zaten belfitigi ameliyatı olduğum için bele fazla yük binmemesi lazım ne kadar az kilo o kadar iyi benim için
aybike2212 hazelkbsk 85 ile hamile kaldım 11+1 haftalık hamileyim 🙂 84.20 falan geliyorum çok değil hamilelik boyunca maksimum 5 kilo alabileceğimi söylüyor doktorum ya bakalım nasıl olacak öyle
rabis-0201 hazelkbsk 48 ile hamile kaldım 62 ile doğum yaptım doğumdan sonra 58 kiloya düştüm,şimdi bebeğim 6,5 aylık 63 kiloyum, bebeğimle beraber büyyorum ahahaha
hazelkbsk Okuduğum yorumlarınız ile hepimizi tebrik ediyorum hanımlar 🤓 bana 12 kiloya kadar alabilirsin demişlerdi de acaba çok mu hızlı gittim dedim çünkü 3t da en fazla kilo alınıyormuş