Merhaba kızlar başına gelen varsa benı bır rahtlatsa cok korkuyorum bebeğe bır sey olucak dıye .36+3 haftalığım 2 hafta agır grıpe yakalandım onu atlattım. Şimdide her gece ve ya saat bası sıtma ve öksürük var ama hıc öksürüğüm gecmıyor .Bu durumda olan varmı bebeğime bir şey olmaz dımı .Kendim anemi hastasıyım bu arada .Fıkırlernız cok önemli benim için .