busepolatt Bence kalp atışını duymalısın doktorun sağlıklı bir problem yok derse ona söyleyip ona göre gitmelisin ilk 3 ay riskli çünkü nolur nolmaz doktorun bi görsün senin de için rahat eder Rabbim sağlıcağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏼