Hanimeller ya ben kota getirirler diye düşünüyorum hani ben izindeyken 20-24e uzasa otomatik bence raporun sonuna eklerler diye umut ediyorum direk 2026 da doğum yapacaklar diye başlamaz diye düşünüyorum kasım veya aralıktan başlatırlar çoğu kişi şu an izinde mesela bekliyolar çocuk parası yasasınıda mart gibi çıkardılar 2025 ocaktan itibaren dediler geriye dönük paralarını aldı herkea ben öyle olur diye düşünüyorum aralık sonu gibi açıklarlar galiba