Kızlar 36 haftalık hamileyim şimdiye kadar bebeğin gelişimi hep haftasıyla uyumluydu. Hatta baş çevresiyle karın çevresi önden gidiyor fl yani boy da haftasıyla aynıydı. 2 gün once kontrole gittiğimde doktor fl nin 36 değil de 34 haftayla uyumlu olduğunu söyledi. Birden bire 2 hafta gerilik kafamı karıştırdı. Doktor şimdiye kadar böyle birşey söylemediysem çok kafaya takma dedi ama gel de takma. Bu arada karın çevresi ve baş çevresi hala 1 hafta önde gidiyor. Var mı başına böyle birşey gelen kafaya takmalı mıyım?