LadyX Günaydın Canım Anneler, Nasılsınız? Neler yapıyorsunuz? Her gün aynı soru: Akşama ne yapsam? Bugün kimler hangi yemeği yapmayı/yemeyi planlıyor? Herkes yazsın bakalım. Ben çok kararsızım.
LadyX klncbebek dün akşam eşimin dışarıda işi uzayınca yemeği ben yapmak durumunda kaldım kahvaltılık mı hazırlasam diye düşündüm sonra evde ne sebze varsa zeytinyağı döküp baharatlayıp fırına attım çok lezzetli oldu
klncbebek LadyX evet çok güzel olur afiyet olsun😊hergun yemek yapmak sıkıcı gerçekten ara sıra kolaya kaçmak iyi oluyor dün balık yapmıştım bugünde menemenle geçiştiririm diye düşündüm hergun ağır yemek yenmez değil mi😅
LadyX klncbebek ahahah aynen öyle yaa bizde yemekleri genelde eşim yapıyor ama o yaptığı zaman da hep et ağırlıklı oluyor 🥲 eşim protein yoksa doymuyor
klncbebek LadyX ayy ne güzel yemek olsunda isterse hergun et yapsın keşke ne yaparsa razıyımda eşimin hiç arası yok mutfakla😀bence hiç ses etmeyin sizde aralara sebze katın mis gibii valla🤭😅
busra34__ LadyX ya et ya tavuk ztn bu erkekler sebze yiyemiyorlad valla sinir geliyor bana ya kızlar ben sebze de yerim eşim yemiyor ama yapıyorum az yiyior içine kuşbaşı et koyuyorum yeşil fasülyede filan ama karnabahardır brokolidir ne bileyim yememeleri sinir bozucu benim de bebiş erkek ama ona alıştırıcam sebze de yesin bu nedir🤣
Fatma_furkan1996 LadyX vallahi sanki benim eşimi tarif ediyorsun canım yemekte et olmadımı kesinlikle doymuyor aynı memleketliyiz ama ben kesinlikle sebzeciyim ☺️
LadyX ErsBegAs ben bu ara internette viral olan kıymadan döner yapıyorlar ya fırında illa ki görmüşsündür onu bir denemek istiyorum 🥲 acaba deneyen var mı burada
Dinolisoo LadyX benimmde kafamda bu dönüyorda herkes bu kadar övdüyse kesin güzel değildir diyorum bir yandan pişmanlık olacak gibi😂😂
yasem1 LadyX ben dün yaptım güzel oldu sadece akan su tepside yandığı için evi biraz korkuttu ama lezzeti güzeldi biz lavaşa sarıp yedik. Bugün de tavuk sote pilav tarhana çorbası yapmayı planlıyorum bakalım bebişkom fırsat verirse inşallah 🤣
LadyX klncbebek yaaa söylemesi ayıp hamuru da benden daha iyi açar 😂 ben hamuru yoğururum o oklavayla incecik açar biraz ortalığı batırır ama olsun