Ecrineylul Kızlar 26 günde bir regl oluyorum. Yıllardır hiç şaşmaz, ilk kez 3 gün geciktim. 3 gündür test yapıyorum hem de erken gebelik testi ama negatif çıkıyor. Böyle bir durum başına gelen var mı ? Sadece göğüs ağrım mevcut.
atesvesu Ecrineylul 3 gün gecikme boyunca her gün test yaptım negatif çıktı 4.gunu pozitif gördüm eğer gecikme devam ederse kan tahlili yaptır
mervealparslany Ecrineylul iki adet arası 21 ile 35 gün arası normal diyorlar bence biraz daha bekle hala olmazsa kan testi yaptır (inşallah hamilesindir🌸)
Kubragocer Ecrineylul aşkım benim son adetim 25 Eylül neredeyse 2 aydır adet görmüyorum ve bu süreçte kanda verdim negatiftir evde testlerde yaptım negatifti ve duphaston yazmıştı doktora ne artık onu kullanıyordum ama şüphelenip test yaptım ve beklemedim bir şekilde hepsi pozitif gözüküyor yani bayağı bir geç döllenme yaşamışım gibi tabii testler yalancı pozitif değilse bu da sana umut olsun daha çok erken
Ecrineylul Denizz44 geç döllenme kötü bir durum mu ? Riski var mı yani daha önce başıma gelmedi bilmiyorum
Denizz44 Ecrineylul hayır kötü bir şey değil beklenen yumurtlama döneminin geç olmasıdır o sebeple geç döllenme oluyor
atesvesu Ecrineylul yok yok hiç birşey olmuyor şuan sağlıklı ilerliyoruz son adetime göre 1 hafta USG de geriydi doktor bunun önemli olmadığını söyledi 11.haftada haftasını yakaladı çok şükür
Ecrineylul Kubragocer çok teşekkür ederim 🙏🏽 belirti yaşadınız mı peki herhangi bir şüpheniz var mıydı
Kubragocer Ecrineylul hayır ama bu süreçlerde korunmasız ilişkilerim hep devam etti hatta ben bu ay hiç yumurtlamadığımı falan düşünmeye başlamıştım ilac kullanırken son 3-4 gündür aşırı bir kasık ağrıları yaşamaya başladım göğsümün ucu acıyordu ve sürekli duygusaldım ağlıyordum her şeye mesela belirti mi bilmiyorum ama dudağımda uçuklar çıktı ve bundan bir 10 gün önce rüyamda annemin bana altın taktığını gördüm altın görmek de hamileliğe işaret derler ama batıl inanç tabii ki doğru mu bilmiyorum ben genel olarak böyleydi hala o kasık ve karın ağrılarım devam ediyor
Ecrineylul atesvesu maşallah Allah banada nasip etsin inşallah. Bugünde bir ağrım bir şeyim yok bakalım gecikmenin 3. Günü ama test hala negatif😔
dalyaluna35 Canim korunmuyorsaniz supheleniyorsan kan verebilirsin ama 1 haftaya kadar gecikme normal stres hava durumu her sey etkileyebiliyor
Ecrineylul dalyaluna35 Korunmuyoruz canım bende 1 hafta daha bekleyeceğim eğer olmazsam kan testi vereceğim