Nasibveannesi ya Canım bende aenin gibi düşünüyorum :) şuan Doğum yapacağım şehirde eşim ve ben dışında tek bi tanıdık Yok ziyarete gelecek kimse Yok annem 38. Haftamda gelicek insallah ama daha erken Doğum yaparsam Doğumdan sonra gelicek o da :) süsleme yapmicam sadece resim çekiliriz diye kalpli balonlar alıcam rengarenk yatağa bağlarım ve ya elimde tutarak resim çekiliriz diye ☺️ Ben öyle düşündüm