a-a-my-h_dmr MuallaS Aynıyız Benim 3. Gebelik inşaallah normal olacak Allah izin verirse Ne zaman gelir bakalım 🤭
kartanesi___ Ulkumom güzeldi de son günlerde bel ağrılarım başladı:( gündüzleri iyiyim ama akşamları çok kötü oluyorum