hilal858_ canm neden öyle düşünüyorsun ki ilk ikisi kesili dikişli olup 3. Hiç kesisiz dikişsiz doğuran var benmde ilkinde kesi atıldı 2. Doğumda hiç kesi olmadı dikişsiz olacaktı son dk bebiş hızlı geldi yırtık oluştu o dikildi ama o kesi gbi zor değildi çok rahat iyileşti ve acısı yoktu çok şükür şimdi bende 3. Gebeyim inşallah sağlıkla sıhhatle kolayca hiç kesisiz dikişsiz doğururuz🤲🏻🤭☺️