basarratagun Kızlar bir aksilik olmazsa doğumum mart veya Nisan gözüküyor . Sizce alışveriş yaparken nelere dikkat edilmeli zıbınları nasıl olmalı
prinkle basarratagun benim de nisan başı görünüyor yenidoğduğunda giyeceklerini uzun kollu ama kalın olmayan ürünlerden alacağım galiba zıbın olarak da kısa kollu alırım muhtemelen
atesvesu basarratagun nisanin ortası sezeryan doğumum önümüz yaz çok kalın şeyler almayı düşünmüyorum uzun kollu zıbın alırım bir kaç tane zaten havalar çok soğuk olmaz yağmur yağışlı olur diye tahmin ediyorum
mlkunal basarratagun benimde nisan sonu Mayıs başı ama oğlumun çoğu zıbını tulumu duruyor ama cinsiyeti kız olursa alacağım🫠
aprilbaby basarratagun benimde inşallah Mart sonu nisan başı gibi görünüyor ilk başta giyecekleri kıyafetleri uzun kollu düşünüyorum hazirana kadar bence uzun giyerler bakalım daha bir şey almadım sizler başladınız mı alışverişe
minnosss58 basarratagun benimde nisan ortası gibi olacak ama zaten hazirana kadar anca ısınıyor havalar o yüzden çok ince şeyler de almayı düşünmüyorum uzun kollu zibinlar özellikle alacagım
aysct Benimde Nisan ortası 4 takım yeni doğan takımı var uzun kollu, bende hazirana kadar uzun kollu giyer diye düşünüyorum. Çok almıcam mevsim durumuna göre hareket etmeyi düşünüyorum