Kızlar dün öğlen 1 de suyum geldi Nst de de sancım çıktı sonrasında açılmam olmadığı söylendi ve fitil verildi ama bebeğim strese girdiği için çok uzun süre durmadan alındı saat şuan 7 ye geliyo ve benim hala açılmam yokmuş ama sancılarım çok düzenli önereceğiniz bişey var mı plates spuat hepsini yapıyorum başka ne yapabilirim