Miniminiminnos geldi çikolatalar bence 550₺ye olabilcek en güzel çikolata. Kutu açıldığında çok güzel kokuyor. İlk ısırdığımda sertti eyvah galiba kötü dedim ama ağzımda hemen eridi tadıda gayet güzeldi. Birde çikolata çok seviyorum tekrar yiyesim geldi. Kaliteli çikolatalar gibi değil ama kimse aa kötüymüş demez gayet normal güzel bir tat ben menun kaldım açıkçası