Merhabalar, doktorum vajinal doğum yapmak istediğimi söylediğimde olması gereken doğum tarihinden 10 gün öncesine gün vererek riske atmaya gerek yok 38+5 te alalım dedi. Suni sancı mı vereceksiniz dedim, hayır tamamen natural olacak dedi. Bunu hala anlamlandıramıyorum. Sancı olmadan, açılma olmadan, su gelmeden planlı vajinal doğum mümkün mü arkadaşlar? 🙄