cansukerim Hala kızıma isim bulamadım lütfen yardımcı olun🥲☺️ yeni değişik isimlerden istemiyorum ama anlamlı güzel bi ismi olsun istiyorum Lütfen Öneride bulunurmusunuzz🙄🙏🏻🙏🏻
Gzde_defne cansukerim rabbim nasip ederse benimde kızım olacak defne yada sahra istiyorum ama anlamları çok iyi değil çok kararsızım sizce hangisi güzel :)
Ulkumom cansukerim inci ipek defne Gökçe Tomris alya bunlar benim beğendiğim kız isimleri :) kızım olsaydı bunlardan koyacaktım.
blacksoul1903 İlk gebeliğiniz mi? Eğer öyleyse Belis çok güzel geliyor kulağa, aşkın ilk meyvesi demek 🥰 Asya koyacağım bende kızımın adını Allah nasip ederse Asya Belis çok istedim ama henüz babasını ikna edebilmiş değilim 🫠
minikcivciv89 Bizde Zümra düşündük ama anlamını herkes zümre den geliyor topluluk grup anlamında diyor bende kaldım ortada😆😄😄
cansukerim minikcivciv89 aslında zümra ismi güzell😄 anlamını bilmiyordum anlamı güzel değilmiş evet 😄🥲
kadermirali @cansukerim Kız bi kızım olaydı yada olursa adını Ayşe Hafsa koyacam inşallah. Çok hoşuma gidiyor :) 🐞 Hafsa ismi tek başına da güzel bence
rabis-0201 cansukerim kızım olsaydı Gülce Neva koyacaktım, oğluş oldu. Bir de Sare,Eflin ve Zeynep isimlerini çok beğeniyorum, Türk isimlerinden de Umay ve Gökçe çok hoşuma gidiyor.
cansukerim rabis-0201 Sare koyuldu ailede zeynep ismini çok severim o isimde varr🥲😁 gökçe aklımda güzel isim