Merhaba erzak bez yardımı nasıl alabilirim başvuru yaptım ama kaç ay oldu hala haber yok muhtarlik belediye e devlet hep başvuru yaptım söyledim ihtiyacım olduğunu çocuklar küçük kimsem yok eşim yok ama dönüş olmadı sonuçlanmadı başka varmı bildiğiniz