Forumcu ozge1001 keşke öyle olsaydı ilk gün bende öyle sandım çünkü peti hiç doldurmadı sildikçe geldi hep azar azar ertesi sabah kalktığımda da hiç yoktu öğleden sonra yoğun bir şekilde gelmeye başladı artık nasip değilmiş napalım
Forumcu ozge1001 İnşallh seninki yerleşme kanamasıdır tutmuştur çünkü test yapmana az vardı senin dimi sen benden önce yaptırmıştın çünkü dua edelim de tutmuş olsun
ozge1001 Forumcu benim çarşamba test günüm ama bu ağrılarım regli ağrısı biliyorum umudum kalmadı sen hemen yaptıracak mısın diğer aşılamayı ne yapcağımı da bilemedim artık
Forumcu ozge1001 tutunma ağrıları da çok benziyormuş regl ağrsına kötü düşünme olumlu düşün İnşllah tutmuştur 🤲🏻❤️ yarın gidicem kontrole bakalım yapalım derse yapcam biran önce tüp bebek yaptırmak istiyorum çünkü
ozge1001 Forumcu hiiç umudum yok bildiğim regli ağrısı bu 😒 inşallah sizin için süreç kolaylıkla devam eder benim rapor içinde daha 6 ay var o yüzden bi kaç ay ara vereceğim galiba 😔
Forumcu ozge1001 üzülme Rabbim büyüktür bir mucize gösterir inşallah nolur sıkma canını seni en iyi ben anlarım çok zor bir süreç Rabbim inşallah emeklerimizin karşılığını almayı nasip etsin en kısa zamanda🤲🏻
Forumcu ozge1001 anladım nasıl istersen kendini biraz toparla inşallah gerek bile kalmaz kendiliğinden gelir 🤲🏻 evet bugün gittim yumurtalıklar iyi durumdaymış başladık yine bugün bakalım hayırlısıyla
ozge1001 Forumcu hayırlısıyla mutlulukla sonuçlansın inşallah canım bakalım nasip biz elimizden geleni yapıyoruz gerisi nasip ❤️