ozge1001 benim ilk 5 gün geçmeyen kasık ağrısı vardı adet olacakmışım gibi bacaklarım da çok ağrıyordu ilaçların etkisi olsa gerek bugün 8.gün ara ara kasık ağrısı oluyo başka birşey yok bakalım artık hayırlısı ya bende merak ediyorum ama sanki olumsuz olacak gibi hissediyorum