nnur20 Kızlar ekimde düsük yaptım, famera ve catlatma iğnesiyle hamile kalmıştım. Şimdi tekrar regl oldugumda gene denemek istiyorum böyle hamile kalan varmı?
Denizz44 nnur20 Bendede Pcos var klomele hamile kaldım ama 9 Haftalıkken kalbi durdu evde düşük yaptım doktorum 1 adet sonrası serbest tekrar deneyebilirsin dedi eşiminde sperm değerlerinde sıkıntı varmış sağlıksız gebelik oldu
OnlyBaby nnur20 doktorun okey verirse yap bence düşüğü atlamışım düşükten sonra bikaç ay sanki rahmi dinlendiriyolardı
OnlyBaby nnur20 o zaman dene istersen canım hem tekrarlayan düşükler olursa genetik testler vs yaptırıyolar en azından öğrenmiş olursun bi problem varsa
busu1 nnur20 Kuretajda 2 3 gün diyorlar ama normalde karışmıyorlar dene vakit kaybetme kuzum yine olmaz ise asilama gec