Nurem20 Kızlar hiç bir isim içime sinmiyor kulağa hoş gelen uyumlu isim arıyorum fikrinize ihtiyacım var 🙏💙
nuryilmaz8 Nurem20 kuzey-güney Aras- uras Efe- ege Toprak-Deniz Aklıma gelenler bunlar beğenirsen canım
aylah61 Ben bebeğimin adını Altay Tuna koyacağım. Ikizlere de çok uygun olur gibi sağlıkla büyüsünler 🌸
Mutlusonsuzz İkiz değil benimkiler ama ilk oğlumun adı efe bu oğlumada yiğit koyucam ikizede uyumlu olur düşünürsen fikir olsun🥰💙