Aylin35
Canım normal adet kanamasından farklı bi kanama oluyo kokusuz ağrısız. Bide ya kahverengi şeklinde yada pembemsi oluyo leke leke kirleticek kadar yani bir pet kirlenmicek sekilde bende 3gun sürmüştü. Ama adetim 2 gun gectikten sonra yasadim. Internetten ayrintili şekilde cok araştırmıştım herkes farklı yasayabiliyor sende bir bak istersen. Bebek istiyorsan şu mübarek günde allah gönlüne göre versin inşallah.