dedimolabilirrr Ayy kızlar her postta bugün gördüm Salı gününe gün alan bi çok kişi var hep birlikte doğuruyor muyuz 😂 biz 37+4 de alınıyoruz inşallah Salı günü 💕
Gul1402 dedimolabilirrr cakirbebek ay kizlar benden önce dogurmayin hsjdjxbs 39+4 um bekliyorum ne zaman gelecek
dedimolabilirrr cakirbebek ayy maşallahhh bende 38i görürüz diye düşünüyordum ama doktorum suyum az olunca daha fazla bekleyemem dedi inşallahhh salıya kavuşuyoruz sabah 9 da alınacağım ben 🙈
dedimolabilirrr cakirbebek evet evet o gün ilk doğuran yazsın hahahahdk ama kendimize gelince burası aklımıza gelir mi bilemedim 😅😅
dedimolabilirrr cakirbebek ne bileyim ilk sezeryan anılarım depreşiyor gerçeklerin farkındayım artık 😂😂
dedimolabilirrr cakirbebek temizlik vs yaptın mı evin hazır mı benim dün belli olunca tarih şoka girdim hangi işi yetiştirsem bilemedim 😂
dedimolabilirrr Adaaa35 benimde aynı bi anda iki hafta öne geçti tosbiğim kaç kg kaçıncı haftadasınız siz? Bizim tek farkımız suyumuz az kgsu iyi olunca 37+4 de alınacak 🥲
Adaaa35 dedimolabilirrr 37de 3.400dü 38+1 de alınacak benimde nasipse o zamana kadar sancı falan olmazsa😅
cakirbebek dedimolabilirrr 30 a gelmeden detaylı yaptım ama yine mahvoldu yani bu hafta sonu üstünden geçicez eşimle