gizem_krgz_9
Kızlar merhaba. 37 haftalığız ve 2 haftadır nst de bebeğin kalp atımı çok yavaş çıkıyor. Başına böyle bişey gelen var mı? Doğuma mı alırlar böyle giderse? Hareketleri de azaldı bikaç gündür :( bilgisi olan varsa veya aynı durumu yaşayan lütfen yazsın :(