Bende ikidir idrar tahlili veriyorum ve protein cikiyor dahiliye mi gitmem gerek kadın doğum doktoruna attım sağlık ocağında mi yaptırdın dedi ever dedim daha cevap vermedi onu bekliyorum tansiyonum 12 7 ama başım inanılmaz ağrıyor dünden beri napsam kızlar bi dahiliye mi gitsem hastane de mi versem acaba idrar tahlilini