gzzz1 Sonucum hcg 2.30 çıktı merak eden arkadaşlar vardı, bence şuan gebelik yok ama emin olmak için pazartesiye tekrar gidicem o zaman netleşir yine haber veririm 💝☺️
gzzz1 Kubragocer belli olmaz hiç üzülme kan sonucuna kadar bekle çok düşünmemeye çalış çok zor ama kendini bunatma beklentiye girme 🫶🏻
Prensannesi111 gzzz1 canım seni üzmek istemem ama days doctor böyle yalancı poztif çıkarıyor, benimde böyleydi kan verdim negatif çıktı. Öbür testte çıkmadıysa yoktur muhtemelen
Mzgnn0234 gzzz1 benimde bundan belirgindi profilime bakarsanız var. 2.0 çıktı .. çok yalanci pozitif veriyor malesef