Esma_77 Merhaba hanımlar ben hep boyanmaz diye duydum siz ne düşünüyosunuz bu konu hakkında fikirlerinizi alabilir miyim
ayseveysel Esma_77 yarın kontrolüm var doktoruma sorucam benimde dipler komple bembeyaz oldu psikoloijm bozuldu aynadan bile bakmak istemiyorum hiç alışkın değilim bu hale🫤
Rhdmr1010 İlk haftalar zaten kesinlikle önermiyor doktorlar ama sonraki süreçte doğal boyalardan hava alan bi ortamda yapılabilir deniyor
nursenasu27 Direk doktorum demişti dördüncü aydan sonra boyatabilirsin diye ben kendim evde boyamıştım hatta normal market boyasıyla diplere sürmedim ama doğuma yakın gidip tekrardan ombre yaptırcam
Esma_77 Bende doğuma kendimi iyi hissederek gitmek istiyorum o yüzden merak ediyorum doktor kontrolünde sorucam ama merak ettim şuan 7 aylık gebeyim son 2 ayım kendimi motive ederek ve güzel hissederek doğuma gitmek istiyorum ☺️