Burcukaya bahsettiğiniz olayın üstünden iki yıl geçmiş şu anda hastane çok iyileştirildi. Özelle birlikte zeynep kamile de gidiyorum 6 hafta da gebelik eğitimi aldım çok memnun kaldım. Hastane yenilendi sancı odaları tek kişilik doğumhanelerde de sayılar azaltıldı diye biliyorum. Tek dezavantajı refakatçinin sadece kadın olması ve eşlerin yalnızca ziyaret esnasında odaya alınması 🤦🏻♀️