An itibariyle 40+5 olduk kontrolüm vardı doktorum suyun azalmaya başlar perşembe yatış yapalım başlatalım doğumu dedi. Fitil verilecek sanırım. Yapmam gereken ne var, süreç nasıl ilerler, bu durumu yaşayanlar tecrübelerini paylaşırsa sevinirim. Sağlıkla gelsin bebişler🌸