tugba0305 muberra__7070 çok ince bir çizgi var gibi ama daha erken olabilir birkaç gün sonra tekrar yapın bence
muberra__7070 Sizde goruyormusunuz sizce yerleşme kanaması falanda yok ama sizle varmı 7 gün oldu daha
tugba0305 muberra__7070 bende yerleşme kanaması olmadı mesela ama test yapınca ikinci çizgi direkt çıktı 5 dk içinde sizdeki kuruduktan sonraki çizgi de olabilir bilemedim.baska testle de tekrarlayın bence
tugba0305 ayseveysel hmm anladım evet radyoliloji de bakıyor diyorlar ama bilemedim henüz o aşamaya geçmedim malesef ama ozeldeki perinatoloji doktorları aşırı yüksek fiyat istiyor
tugba0305 deryaozturkk içinizi ferah tutun bence dua edin sadece test sonucunuz gelince yazın lütfen merak ettim fetal DNA bende istedim ama her yerde yok malesef
tugba0305 ayseveysel hadi ya ben merkezde değilim ve hiç bilmediğim bir yer olduğu için birçok konuda çok zorlanıyorum.Memorial e gittim muayene için ama fiyatlar yüksek doğum zamanı orda olursam şuraya giderim diyemiyorum mesela
ayseveysel tugba0305 bende diyarbakırda yaşamadım hiç bi kaç kere gelip gittim doğma büyüme istanbulum ama sakaryaya gelin geldim ☺️
ayseveysel tugba0305 hayırlısı olsun hakkınızda 🤗 Rabbim sağlıkla evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin
mamiali deryaozturkk kaç haftalık ense kalınlığı kaç çıktı? Benimde bebeğimde ense kalınlığı 3.0 çıktı fetal dna temiz geldi