mrserdogan12_ bende de vardı, uyku haramdı dışarı çıkamıyordum kimsenin yanında oturamıyordum kaşınmaktan. Çatlak için yağ kullanıyordum bıraktım hepsini, sürekli soğuk kompres yaptım öyle öyle geçti. Karnım bacaklarım kollarım, en çok karnım öyleydi kaşındıkça çatlaklarım sa arttı.