dnz51 Kızlar belki sızın ıcınızı rahatlatır dıye yazıyorum 19. Haftada bebegımın kafasında 2 taraflı 1 cm kist gözüktü 23. Haftamda kayboldu çok şükür
Zeyneplemutluluk dnz51 bunu duymaya çok ihtiyacım vardı. Bende az önce öğrendim tek tarafında kist var dedi perinatolojiye yönlendirdi. Bu geçici de olabilir önemli de olabilir bakılması lazım dedi ikinci hamileliğim herhangi bir sorun yok onun dışında dedi. İnşallah bizde de kendiliğinden geçer
mihraaksa Nasıl sevindim bunu okuduguma detali ultrason da doktor iki tane kist gördü, içim içimi yiyor. Başka herhangi bir belirti yok bebek iyi ama bir ay sonra gel dedi günler geçmiyor 😭 neler demisti doktorunuz
dnz51 mihraaksa bebegım kafasında ıkı tarafdada 1 er cm’e yakın preksus kıstı görüyorum ama başka bulgu yok bu kıstler genellikle 24. Haftadan sonra gecıyor demıstı .hergun dua ettım zıkır cektım 20+2 de gıttım şükür gecmıs ıkısıde dedı tamamen
dnz51 mihraaksa detaylıda başka bulgu yoksa hıc bı sıkıntı olmaz demıstı bana da çok şükür öyle oldu ınsallah sızınkıde 1 ay sonra gecmıs olur
2190 18 haftalıkta doktor demişti var 20 haftalık Ken detaylı ultrason a gittim vardı ve daha gitmedim korkudan gitmek istemiyorum hastaneye valla
dnz51 2190 bende aynı duyguları yaşadım bol bol dua edın sadaka verin 1 ay sonra doktora gıttıgımde hıc bısey kalmamıştı ınsalalh sızınde geçer
happyone Arkadaşlar ben 22 haftalık hamileyim geçen hafta cuma benim de detaylı da sağ da 12 mm solda 5 mm olmak üzere beyinde 2 kist var diğer bulgular normal ilerleyen haftalarda kaybolabilir de dedi kendi doktorum sonuca istinaden perinatologa gönderdi bugün muayene oldum sağda 7.5 mm sol da 3.2 mm dedi 7 mm büyük bi ölçüm dedi o yüzden 1 ay sonra tekrar bakmam gerekiyor dedi bir de Fetal DNA öneririm genetik mi yapısal mı onu öğrenmiş oluruz dedi ama ben yaptırmak istemiyorum doğrusu basit kist şeklinde demediği için ben çok üzgün ayrıldım hastaneden diğer bütün organları normal çıktı yine sorunsuz bu büyüklüklerde olan var mıydı içinizde