birerkekannesi__ Kızlar merhaba ilk gebeliğim olduğu için biraz aceleci davrandım sanırım bebişin herşeyi hazır mobilyası da geldi kıyafetleri poşette duracağına şimdiden yıkayıp ütüleyip dolabını düzenlesem olur mu acaba ? Kararsız kaldım size danışmak istedim 🥰
Nisanmomy birerkekannesi__ 28. Haftamdayım ufak tefek eksikler kaldı. Ağırdan alıyordum ama bir tanıdığımızın gelinleri erken doğum yapmış. Onlarda erken diye bir şey almamışlar bunu duyunca hemen 1 haftada alıverdim her şeyi. Biz tedbirimizi alayım hayırlısı Allahtan. Sağlıkla gelsinler.
Ruruu birerkekannesi__ zaman gectikce insan agirlasiyor yavas yavas yikayip yerlestirebilirsiniz bence ben de 30’lu haftalardan once yaptim birtek utulemesi kalmisti 🫶🏻
aysenurl birerkekannesi__ kıyafet alışverişi daha yapmadım kayınvalidem bir kaç parça bir şeyler aldı hastane çıkışı da tamam onun dışında kıyafeti yok çocuğumun ne zaman almak gerekir şuan 23+ 5 teyim
birerkekannesi__ Nisanmomy amin canım inşallah bende ağırlaşmadan herşeyimi kendim yapmayı istiyorum ondan böyle aceleciyim minnet etmeyi pek sevmem
birerkekannesi__ Ruruu öyle yapayım olmadı kararsız kalmıştım bende minnet etmeden herşeyi kendim yapmayı istiyorum 🥰
birerkekannesi__ aysenurl benim ilk gebeliğim herşeyi erken aldım canım kıyafet eksiğim de yok maddi durumuna bağlı al yavaş yavaş bence ağırlaşınca alışveriş zorlaşır. Benim ufak tefek işte emzik biberon vs kaldı