Hanımlar hayırlı geceler 🌹
Birşey soracaktım ben şimdi e devletten tedavi bilgileri sorgulamadan baktığım zaman hastane ücreti 160 tl görünüyor başka bir şey yok ama ben ücreti her ay 2500 ödüyorum birde bu özel hastanede doğum yaptıktan sonra para alma muhabbeti var o ne oluyor yarısı mı alınıyor nasil alınıyor