Beys42 35+3 doğdu normal doğum için yatışım yapıldı fakat takılan serumlara bebeğin kalbi dayanmadı nabzı çok düştü acil Sezeryana alındım ameliyatım çok güzel geçti sonrası da güzeldi pozitif bir doğum oldu benim için ilk ayağa kalkış çok zordu ama bebeğim için hep yürüdüm bebeğim Küvezde emerken hafif bir hırıltısı vardı oyuzden küveze aldılar