33+4 haftalık hamileyim bugün randevum vardı kızlar. Kan değerlerim düşük çıktı serumla demir verdiler. Aynı zamanda doktor Varis çorabı yazdı bunu al çantanda bulundur dedi. Ama araya başka konu girince soramadım. Herhangi bir şikayetim yok. Planlı sezeryan olacak sanırım doğumum. Sizce neden yazdı çorabı ve ne zaman kullanmam gerekecek ??