simssmom1 Selam can içlerim. Bende 3.kez erkek annesi oluyorum. Bütün hurafeler teoriler kızı gösteriyordu. Sadece hurafeden ibaret olaraktan 3. oğluşum olacak😍 Sorum şu 4.yü düşündünüz mü yada düşünüyor musunuz? Nasıl bir duygu ? biraz dertleşelim mi?
atesvesu simssmom1 2 kızım var üçüncü bebeğimi erkek bekledim haliyle , çin takvimi erkek gösteriyordu ama bende 3 kız annesi olarak adaya veda ediyorum🤭 üçüncü sezeryani olacam tuplerimi bağlatmak istiyorum sağlıcakla kucağımıza alalım da inşallah düşüncem bu yönde 🤲
azra01 simssmom1 ablamın 3 oğlu oldu 4.ye doktor kıza benziyor dedi ablam haliyle heyecandan 2 3 parça birsey almıştı bidahaki gittiğinde kesin erkek dedi ve erkek oldu suan 4 oğlu var 5. Asla dogurmam Allah isteyene versin diyor haklı rabbim ne veriyorsa bi bildiği vardır bazen olmayınca olmuyor Allahım acılarını göstermesin. Bir insan neyi yoksa kiz veya erkek onu istiyor hayırlısı olsun diyor ama kalbi ondan yana oluyor Allah herkesin kalbine göre versin😊❤️
Sehrbnn simssmom1 valla canım bende 3 oğlan annesiyim 4. ye hamileyim ve planlı bir gebelik değil cinsiyet kız bu sefer..ve yeni doğum yaptım 4 Şubat’ta hemen hamile kalmışım..
simssmom1 atesvesu maşallah sübhanallah Allah hayırlısını versin ☺️ kaç sezeryan hakkımız oluyor bir bilginiz var mı
atesvesu simssmom1 amin ♥️ eğer dikişler rahim iyiyse yapışıklık olmazsa Instagram da takip ettiğim doktor var bir hastasının 7.sezeryanini yapmıştı bazı doktorlar da sezeryanin hakkı 3 diyor benim sağlık sorunlarım var o yüzden daha düşünmüyorum Allah olmayana versin diğer iki kızımda çıkmayan şekerim bu gebelikte çıkmaya başladı şuan beyaz ekmek bile yemiyorum diyet şeklinde besleniyorum 30 yaşındayim 4.cu bebeği düşünemiyorum Allah evlat hasretiyle yananlara versin çok şükür kızda olsa ben evlat sevgisini tattım 🤲🥰
simssmom1 cylnboran04 Allahım olmayana da versin erkek de olsa tabiki hissi tadıyoruz. Biz iki kız kardeş olarak büyüdük. Çok ezildik. Ben hep kalabalık aile sevmişimdir. Hep çok kardeş birbirine direk dayak olsun istemişimdir. Rabbim inşallah olmayan meyvenin tadını tattırır. 🥹🩵🌸💘
Havin49_ simssmom1 benim bi oğlum var ikiz hamileyim 4. Yü düşünmüyorum bu devirde 4 çocuk durumun iyi değilse bakmak kolay değil malesef herşey karın doyurmak değil ben şuan bunlara bile zor yetişiyorum Rabbşm isteyene versin