Bebelihayaat 37.4 şuan pazartesi doğum olacak inşallah sancı yok ama ufak ufak karın sertleşmesi oluyor ama canım acımıyor
gecegunesim Bebelihayaat benimde salı , suan 37+6 yım . Günü belli olunca bi heyecan stress sezeryan korkusu herşey bastı beniiii😌😌
Gulo06 Bende normal bekliyorum sağlıcakla kucağımıza alalım inşallah belirsizlikte kötü ne zaman gelcek etcek en azından biliyosunuz siz gününü