kubos_ o kadar sinir oluyorum ki böyle söyleyen insanlara bide profesyonel olacaklar. Hiç korkmayın çatır çatır da doğurursunuz. O yaptıkları açıklık muayenesi hiç insancıl bişey değil zaten, sadece açıklığa baktıklarını da düşünmüyorum, açılma hızlansın diye rahim ağzını iyice zorluyorlar bence. İlk doğumumda ben de aynı şekilde çok korkmuştum, buna bile dayanamıyorum nasıl doğurucam diye ama sakın karamsarlığa düşmeyin, kolay bir süreç değil ama tabiki yapabilirsiniz. Sancılarınız iyice sıklaşana kadar evde geçirmeniz de en iyisi. Bol bol çok sıcak duşa girip derin çömelme yapmanızı öneririm. Bir avazda doğurun inşallah 🙏🏻